Fundusz Edycja specjalna „Wsparcie w okresie pandemii” przeznaczony jest na dofinansowanie inicjatyw absolwentów i absolwentek Programu Liderzy PAFW, które mają na celu sieciowanie, wymianę doświadczeń, współpracę, wzajemne wsparcie w sieci Alumnów w okresie pandemii poprzez użycie form i narzędzi on-line.
Kto może aplikować?
Każdy absolwent i absolwentka wszystkich zakończonych już edycji Programu Liderzy Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności.
Wysokość dofinansowania
Dotacja dla grupy inicjatywnej w wysokości do 1000 zł finansowana ze środków Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności.
Przeznaczenie i termin wykorzystania dotacji:
- przygotowanie, przeprowadzenie i podsumowanie inicjatywy oraz wypromowanie jej rezultatów.
- realizacja inicjatywy o dowolnej długości trwania, ale nie wcześniej niż od momentu ogłoszenia wyników konkursu do 20 maja 2020 roku.
Mogą to być następujące działania zaplanowane przez absolwentów:
- spotkania branżowe/tematyczne on-line,
- superwizje grupowe on-line
- zjazdy/spotkania regionalne on-line,
- wspólna praca nad modelowymi, systemowymi rozwiązaniami,
- wirtualne wizyty tematyczne,
- doradztwo/tutoring on-line,
- inne działania służące realizacji celów funduszu.
Z dotacji można pokryć koszty:
- koszty osobowe koordynacji inicjatywy
- wynagrodzenia ekspertów, moderatorów, gości
- koszty sprzętu IT
- koszty narzędzi on-line i dostępów do platform
- koszty telekomunikacyjne, np. dostępu do Internetu
- cześć kosztów stałych niezbędnych do realizacji projektów
- innych – w zależności od charakteru projektu.
Aplikowanie do funduszu
Należy zgłosić inicjatywę absolwencką, korzystając z załączonego krótkiego formularza: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=rhbt3U2rek69W4VN39WxtUKLW97hbwpFvF7PVs5csMFUMk1EOUQ2VzY2RTY5STBUVkNGRzNWNUpDNy4u
Kryteria oceny zgłoszeń
- Inicjatywa służy sieciowaniu, poznawaniu się, współpracy.
- Efekty (albo samą formę inicjatywy) mogą wykorzystać inni Alumni – w ten sposób powstaje zbiór narzędzi sieciowania oraz różnych modelowych rozwiązań.
- Realizatorzy inicjatywy upowszechniają to, co zrobili razem zarówno w sieci Programu Liderzy PAFW, jak i poza nią.
Procedura
Każde zgłoszenie zostanie przeczytane i ocenione według powyższych kryteriów przez powołaną w tym celu komisję, w której skład wejdzie dwóch tutorów Programu Liderzy PAFW. Przedstawiciele Szkoły Liderów organizują prace komisji, w której mają głos doradczy. Komisja przyzna dofinansowanie maks. 10 inicjatywom.
Środki finansowe zostaną przekazane na podstawie umowy dotacyjnej zawartej pomiędzy Szkołą Liderów a organizacją.
Inicjatywa może rozpocząć się od razu po ogłoszeniu decyzji komisji, musi zostać rozliczona do 30 maja 2020 roku.
Osoba do kontaktu: agata.gajda@szkola-liderow.pl